![](/image.php?type=jpg&mwidth=1760&mheight=490&autocrop=1&filename=/upload/billeder/Slider/Generel/Rytter%20website%20portr%C3%A6tter-8.jpg)
... Vi bliver altid en del af huset
![](/image.php?type=jpg&mwidth=1760&mheight=490&autocrop=1&filename=/upload/billeder/Slider/Generel/Rytter%20website%20portr%C3%A6tter-6.jpg)
... Mit job giver mig frihed i hverdagen
![](/image.php?type=jpg&mwidth=1760&mheight=490&autocrop=1&filename=/upload/billeder/Slider/Generel/Rytter%20website%20portr%C3%A6tter-20.jpg)
... når kunden er tilfreds, er jeg også tilfreds!
![](/image.php?type=jpg&mwidth=1760&mheight=490&autocrop=1&filename=/upload/billeder/Slider/Generel/Rytter%20website%20portr%C3%A6tter-25.jpg)
... når det brænder på, hjælpes vi ad!
Hvordan starter jeg op som kunde?
Opstartsforløbet som ny kunde hos Thrane Erhverv er:
- Jeres lokationer gennemgås, og tegningsmateriale anvendes til beregning af opgaven.
- Aftale indgås
- Tidspunkt for opstart aftales
- Evt. hovedrengøring før end den egentlige opstart (så vi starter på en ”frisk bane”)
- Vores driftsleder mødes med jer på forhånd og gennemgår opgaverne
- Vores driftsleder oplærer assistenterne i opgavernes art og omfang (driftslederen deltager selv i rengøringen indtil assistenterne er oplærte)
- I får adgang til vores styringsværktøj hvor I altid kan se oplysninger om rengøringsplaner, rengøringskalender, kontrakten, og se hvilke medarbejdere der er på opgaven.
- Herefter foretages løbende kvalitetskontrol med de aftalte intervaller.
Se vores video om opstartsforløbet: